onsdag 10 april 2013

The Sims 3: Semesterparadis: Trailer och livesändning

Idag har trailern till The Sims 3: Semesterparadis släppts! Nu är det 78 dagar kvar till själva spelet.


Vi har även fått en bild på omslaget:


Nästa vecka, den 16 april, kommer en livesändning att hållas där ämnet kommer vara just The Sims 3: Semesterparadis. Vi kommer bland annat att få veta mer om hotellen som kommer att finnas med i spelet. Livesändningen kommer att visas här och den startar 19:00 svensk tid.

Kommer du att köpa spelet när det släpps? Vad tycker du verkar roligast?

14 kommentarer :

  1. Ska definitivt köpa det!
    Har inte ens köpt årstider eller universitetsliv än, men detta ska jag köpa så fort det släpps.

    Längtar mest till att bygga husbåtar och åka omkring. Och det vore även roligt om man kunde bygga egna hotell, vilket jag inte har fattat m man kan eller ej :D

    SvaraRadera
  2. Kommer självklart köpa spelet! Jag har alla expansion men inte prylpaket men detta kommer nog bli min favorit. Hoppas man kan bygga egna hotell också. LÄNGTAR!

    SvaraRadera
  3. Det här verkar BÄÄÄST!!

    Jag vill dock se trailern som om jag skulle spela det som vanligt, annars blir förväntningarna för höga och spelet inte lika kul. Det hände med årstider...

    Jag gillar lyricsen på Kapsyl-sången! ;D

    SvaraRadera
  4. Jag ska definitivt köpa det! Jag längtar så mycket till Juni så det är helt otroligt:)
    Jag längtar allra mest till sjöjungfrurna, att småbarnen kan bada i havet (kanske), dyka och driva hotell. Haha, det var nästan allt...

    SvaraRadera
  5. åh längesen jag spelade sims nu^^

    SvaraRadera
  6. Längtar!!! Jag vill nog helst ha egna hotell. ;))

    SvaraRadera
  7. Det här med sjöjungfruna och att kunna bo i husbåtar verkar roligast, och jag vill verkligen ha spelet. Jag kommer nog önska mig det i födelsedagspresent, fast jag fyller år i slutet av augusti och orkar inte vänta! :P

    SvaraRadera
  8. Jag kommer att köpa spelet! Ska göra en familj som seglar till en egen ö och börjar driva ett hotell där. Verkar helt perfekt!

    SvaraRadera
  9. Jaha inte ett enda nytt inlägg sen jag senast kolla :(

    SvaraRadera
  10. Jag ska köpa det!!! Jag gillar verkligen iden med sjöjungfrur och husbåtar. Hotellen är ju också jätteroliga. Längtar så mycket tills det släpps!

    SvaraRadera
  11. Jag har alla The sims skulle behöva lite fusk också för annars funkar inte visa saker.. Men ni som har The sims3 spelen bli medlem på Thesims3.com

    SvaraRadera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).