torsdag 29 maj 2014

PGC Stone, Generation 1 - Del 13

Jag tänkte att eftersom jag nu har spelat på min PGC ett tag så tyckte jag att det var dags att visa hur deras hus ser ut! Jag vet att det ser rätt så tråkigt ut och att de inte har så mycket möbler men de har inte speciellt mycket pengar. Så jag ska fixa det mer när de har fått lite mer pengar.

Det här är Lunar och Jamies rum. (De fick dela rum för det blev billigast!)




Allrum/arbetsrum som sedan kommer att få bli någon av tvillingarnas rum.



Vardagsrummet.




Köket.




Badrummet.



Caylin och Jakobs sovrum.



Huset utifrån.






2 kommentarer :

  1. Behöver hjälp så fort som möjligt! vilka knappar använder man på sims 3? exakt allt typ. menar då som när man ska bara prova ett golv fast inte vill betala för det. osv.

    SvaraRadera
  2. jättefint! Men en grej för att få det lite hemtrevligare är att du kan dom vita väggarna ändra det lite :)

    SvaraRadera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).