tisdag 26 juni 2012

The Sims 3 Gasen i Botten

The Sims 3 Gasen i Botten är det andra prylpaket till The Sims 3. Gasen i Botten handlar om bilar, och det följer med 12 nya fordon.

Med det här expansionspaketet kan dina simmar skapa relationer med sina fordon och har simmen och fordonet en tillräckligt hög relation kan simmen döpa sitt fordon.

För första gången någonsin i ett prylpaket följer det med en ny egenskap: Fordonsentusiast.

Fordonsentusiast: Fordonsentusiaster uppskattar hantverket hos ett vackert fordon och vet hur värdefullt ett pålitligt fordon är. De har en särskild relation till sina fordon.
• Din sim bygger upp relationer till fordon snabbare
• Din sim kan automatiskt namnge fordon

Kläderna och frisyrerna som följer med i Gasen i Botten:





 Klicka på bilderna för att se dem i ett större format.

Trailer för The Sims 3 Gasen i Botten:

7 kommentarer :

  1. Man får väl inte med en egenskap i det? Ni kanske inte sett det men jag har inte köpt "gasen i botten" men jag har ändå egenskapen fordonsentusiast :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kom nog den egenskapen med uppdatering som kom till Gasen i botten!

      Radera
    2. Ja det kanske den gjorde ... jo det gjorde den säkert :)

      Radera
  2. Jag har inte gasen i botten men jag träffade en sim som var vän med en bil och var fordonsentusiast. Nu är han "ingift" i min familj! Så nu kan jag typ vara en sim från gasen i botten fast jag inte har det! Fast jag har ju såklart inte prylarna man får där....

    Tyckte bara att det var lite kul....☺

    SvaraRadera
  3. hej jag heter tea och jag har inte the sims 3 gasen i botten men jag har ändå fordonsentusiast och det är en likadan bild?? det är lite konstigt... hehe men om ni fick välja 2 bra prylpaket förutom ¨stadsliv¨ och ¨lyx och design¨ vilka skulle det vara?? (jag ska köpa 2 nya prylpaket det är drf jag frågar) älskar er blogg! och när the sims 4 kommer ut kommer ni blogga om det?? och expansioner och prylpaket??

    SvaraRadera
  4. hej jag heter tea och jag har inte the sims 3 gasen i botten men jag har ändå fordonsentusiast och det är en likadan bild?? det är lite konstigt... hehe men om ni fick välja 2 bra prylpaket förutom ¨stadsliv¨ och ¨lyx och design¨ vilka skulle det vara?? (jag ska köpa 2 nya prylpaket det är drf jag frågar) älskar er blogg! och när the sims 4 kommer ut kommer ni blogga om det?? och expansioner och prylpaket??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fordonsentusiast kom först med Gasen i Botten men släpptes sedan till alla spelare som uppdaterade spelet.
      Vi skulle rekommendera "Diesel" och "Sovrum och Badrum"

      Radera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).