onsdag 20 juni 2012

The Sims 3 I Rampljuset

I The Sims 3 I Rampljuset får dina simmar ställa sig på scenen och slå igenom som artister.






Det finns tre nya karriärer med i spelet: Akrobat, Magiker och Sångare.




Med The Sims 2 Rampljuset kommer en ny stad, Starlight Shores, som är perfekt för en karriär som artist.






Det finns tre nya egenskaper i The Sims 3 I Rampljuset: Diva, Naturbegåvad Artist och Social Dagslända.

Diva: Divor vet att allt handlar om dem … glöm aldrig det! När de är bra så är de fantastiska, och när de är hemska så är de ännu bättre!
• Din sim brukar oftare ge andra simmar en örfil eller göra slut efter ett gräl 
• Det är svårt att imponera på din sim … särskilt med andra divor 
• Divasimmar älskar att ge sig själva komplimanger och prata om sina bedrifter

Naturbegåvad Artist: Naturbegåvade artister trivs bäst på en scen och aldrig lyckligare än när de står inför en publik.
• Din sim har lättare att lära sig sjunga, trolla eller uppträda 
• Din sim gör sällan fiasko på scen 
• Din sim är en publikmagnet och kan göra många saker ”med stil”

Social Dagslända: Sociala dagssländor är inte lyckliga om de inte umgås och de gör nästan vad som helst för att stå i centrum.
• Din sim gör vad som helst för att få uppmärksamhet och tvekar aldrig att hoppa in i gruppsamtal 
• Din sim blir deprimerad när han eller hon inte umgås och kan få humöreffekten ”Är jag 
                     osynlig, eller?” 
                     • Din sim älskar uppmärksamhet och kan få humöreffekten ”Allt handlar om mig”

Den nya färdigheten i I Rampljuset är DJ.






Den övernaturliga varelsen i The Sims 3 I Rampljuset är Andar. Andar fås fram genom att simmarna hittar en gammal lampa. Om simmen har tur och hittar en Ande kan den få önska sig saker.






Trailer för The Sims 3 I Rampljuset:

12 kommentarer :

  1. Hej. Igår köpte jag Sims 3 Stadsliv (jag vet, den är gammal, men ville köpa ändå.) Sen när jag kom hem och installerade den, så installerade den perfekt. Sedan när jag skulle spela så öppnade jag sims och tryckte på den här knappen > [i startsidan] Först laddade den, men sen tryckte jag på "Nytt spel" och det var samma Susnet Valley, jag gick vidare och skapade en sim, jag hade fått nya kläder. Sedan när jag började spela så såg jag ännu en gång att det är samma Susnet Valley. Borde inte Bibliotek, gymmet och parken ändras? Det står ju så på paketet. Jag har bara fått: kläder och möbler..
    Vad ska jag göra nu?

    Tacksam för svar.
    Hej då

    SvaraRadera
  2. Gå in i ändra en stad och kolla på tomter som du kan placera ut, de nya tomterna för stadsliv borde finnas där! De sätts inte ut automatiskt (tyvärr, ganska synd) om det är med ett prylpaket. Med expansionspaketen så sätts däremot tomterna ut automatiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok. Ska göra det. Tack för svaret.

      Radera
  3. Hej! Jag har precis köpt Katy Perry rampljuset och jag har inte fått kläder och sånt... Vad ska jag göra? Sen hur blir inleder man sin karriärr som en sångare? Jag bor i den nya staden, kommer inte ihåg vad den heter... Och hur blir man känd och står på scen som "Katy" gör på trailern?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur menar du när du säger att du inte fått med kläder och sånt? Pröva installera om spelet. Sångare blir simmarna genom att söka jobb (antingen i tidningen eller via datorn). Simmar som arbetar som sångare står på scenen när de ska uppträda. Uppträder gör dina simmar genom att lyckas skaffa gigs på olika ställen, och ställena de uppträder på är annorlunda beroende på hur högt i karriären simmen nått.

      Radera
  4. Hej! Jag har precis köpt Katy Perry rampljuset och jag har inte fått kläder och sånt... Vad ska jag göra? Sen hur blir inleder man sin karriärr som en sångare? Jag bor i den nya staden, kommer inte ihåg vad den heter... Och hur blir man känd och står på scen som "Katy" gör på trailern?

    SvaraRadera
  5. Jag har en fråga .. Hur blir man en DJ på rampljuset ? Har en DJbås o så .. Men hur gör jag sen ?

    SvaraRadera
  6. Hej ! Jag har en fråga .. Hur blir man DJ på den här expansionspaketet ? Har DJbås o så .. Men hur gör jag sen ?

    SvaraRadera
  7. HEJ! Jag har precis köpt sims3 rampljuset, och har en liten fråga. Jag tänkte att jag skulle få en sim att bli artist, och för att bli bättre kan man ju sjunga på olika klubbar, man jag gick till en klubb och viste inte hur jag skulle göra! (????)

    SvaraRadera
  8. TJENA! Jag har ett litet problem, jag skulle gärna vilja byta namn på min artist på thesims 3 rampljuset, men jag vet inte hur man gör det, SNÄLLA SVARA ;D

    SvaraRadera
  9. Har inte ni skrivit fel " I The Sims 2 kommer en ny stad". Borde det inte vara "The Sims 3"?

    SvaraRadera
  10. hej jag har the sims 3 rampljusen undrar hur man hur man lär dom att bli akrobat?

    SvaraRadera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).